معرفی شرکت ها


stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.aarch64.rpm


Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر
Card image cap
تبلیغات ما

مشتریان به طور فزاینده ای آنلاین هستند. تبلیغات می تواند به آنها کمک کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

توضیحات

Helps render large-scale “voxel” worlds for games
ویژگی مقدار
سیستم عامل Linux
توزیع Fedora 38
مخزن Fedora Everything aarch64
نام بسته stb_voxel_render-devel
نام فایل بسته stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.aarch64.rpm
نسخه بسته 0.89^20230129git5736b15
انتشار بسته 0.2.fc38
معماری بسته aarch64
نگهدارنده -
تاریخ ساخت Sat 25 Feb 2023 06
هاست سازنده buildvm-a64-05.iad2.fedoraproject.org
نوع بسته .rpm
آدرس صفحه اصلی https://github.com/nothings/stb
مجوز MIT OR Unlicense
حجم دانلود 45K
حجم نصب 160.010K
This library helps render large-scale “voxel” worlds for games, in this case, one with blocks that can have textures and that can also be a few shapes other than cubes. Video introduction: http://www.youtube.com/watch?v=2vnTtiLrV1w Minecraft-viewer sample app (not very simple though): http://github.com/nothings/stb/tree/master/tests/caveview It works by creating triangle meshes. The library includes - converter from dense 3D arrays of block info to vertex mesh - vertex & fragment shaders for the vertex mesh - assistance in setting up shader state For portability, none of the library code actually accesses the 3D graphics API. (At the moment, it’s not actually portable since the shaders are GLSL only, but patches are welcome.) You have to do all the caching and tracking of vertex buffers yourself. However, you could also try making a game with a small enough world that it’s fully loaded rather than streaming. Currently the preferred vertex format is 20 bytes per quad. There are designs to allow much more compact formats with a slight reduction in shader features, but no roadmap for actually implementing them.


جایگزین ها

بسته نسخه معماری مخزن
stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.i686.rpm 0.89^20230129git5736b15 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.x86_64.rpm 0.89^20230129git5736b15 x86_64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.aarch64.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 aarch64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.i686.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20231011gitbeebb24-12.fc38.x86_64.rpm 0.89^20231011gitbeebb24 x86_64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.aarch64.rpm 0.89^20240213gitae721c5 aarch64 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.i686.rpm 0.89^20240213gitae721c5 i686 Fedora Everything
stb_voxel_render-devel-0.89^20240213gitae721c5-5.fc38.x86_64.rpm 0.89^20240213gitae721c5 x86_64 Fedora Everything


ارائه دهنده

مقدار نام
= 0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38 stb_voxel_render-devel
= 0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38 stb_voxel_render-devel(aarch-64)
= 0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38 stb_voxel_render-static


نحوه نصب


نصب پکیج rpm stb_voxel_render-devel:

    dnf install stb_voxel_render-devel-0.89^20230129git5736b15-0.2.fc38.aarch64.rpm


فایل ها

مسیرها
/usr/include/stb
/usr/include/stb/stb_voxel_render.h
/usr/include/stb_voxel_render.h
/usr/share/licenses/stb_voxel_render-devel


گزارش تغییرات

تاریخ آخرین تغییر جزئیات
2023-02-25

Fix null pointer dereference in stb_image

2023-01-30

Update to 5736b1 (version history and README updates)

2023-01-29

Update to 6199bf7 (stb_image 2.28)
Security-related patches for stb_image have been merged upstream, and

2023-01-21

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_38_Mass_Rebuild

2022-11-30

Patch in a candidate fix for ossfuzz issue 24232
Improves handling of certain invalid PNGs by stb_image

2022-09-10

A few improved descriptions

2022-09-10

Improved summaries based on upstream’s README.md

2022-09-09

Update to 8b5f1f3
The stb_perlin-devel subpackage has been restored, as upstream believes

2022-09-09

Update License to SPDX

2022-07-28

Reword spec file note on stb_include

2022-07-23

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_37_Mass_Rebuild

2022-04-20

Security fix for CVE-2022-28041 (fix RHBZ#2077020, fix RBHZ#2077019)

2022-04-16

Switch to modern snapshot versioning

2022-04-16

Stop numbering patches

2022-01-22

Rebuilt for https://fedoraproject.org/wiki/Fedora_36_Mass_Rebuild

2021-10-26

Apply a patch for warnings in stb_herringbone_wang_tile